Закрите акціонерне товариство "Серп і Молот", просп. Московський, 183, м. Харків, 61105, Україна - каталог підприємств України Yellow.com.ua
'yellow.com.ua - каталог предприятий Украины


Закрите акціонерне товариство "Серп і Молот"

Адреса:просп. Московський, 183, м. Харків, 61105, Україна
Телефон:+38(057) 738-02-19, 738-42-94
Факс:+38(057) 7381561
Вебсайт:


Голова правління - Солдатенко Наум Олександрович

ЗАТ "Серп і молот" основано в липні 2004 року на базі Харківського моторобудівного заводу "Серп і молот". Завод "Серп і молот" випускав масові дизельні двигуни сімейства СМД для сільськогосподарської техніки - зернозбиральних, кормозбиральних і кукурудзозбиральних комбайнів, для тракторів різного тяглового класу виробництва Харківського, Волгоградського, Онезького тракторних заводів, а також для різноманітної дорожньо-будівельної техніки.

Продукція заводу - 4- тактні, 4- та 6-ти циліндрові рядні дизельні двигуни рідинного охолодження, робочим об'ємом, відповідно 6,3 л і 9,5 л. Перші дизелі з турбонаддувом для сільськогосподарської техніки СМД-17К і СМД-18К були впроваджені у виробництво на заводі "Серп і молот". Наступним важливим кроком у розвитку двигунів СМД стало застосування, вперше для автотракторних дизелів, проміжного охолодження повітря після компресора наддуву. Це дозволило збільшити питому потужність двигунів більш ніж в 1,5 рази і довести її до 27 к.с./л. Введення охолодження наддувочного повітря дозволяє, з одного боку, збільшити потужність двигуна і його економічність, з другого боку, знизити теплову напругу деталей циліндропоршневої групи.

На сьогодні ЗАТ "Серп і молот" виготовляє наступні основні моделі двигунів:
- безнаддувні 4-циліндрові двигуни:
- СМД-15Н.08 і СМД-15Н.09 потужністю 68 к.с. для трактора "ЮМЗ"(м.Дніпропетровськ) і СМД-14Н.02, СМД-14Н.10;
- СМД-14Н.16 для різної дорожньої і будівельної техніки: асфальтоукладальники, дорожні катки і навантажувачі;
- 4-циліндрові двигуни з турбонаддувом:
- СМД-18Н, СМД-18Н.01 потужністю 100 к.с. для тракторів ДТ-75 "ВгТЗ" (м. Волгоград) і лісогосподарських тракторів ТДТ-55 і ЛХТ-55 "ОТЗ" (м. Петрозаводськ);
- СМД-17Н для екскаваторів "АТЕК" (м. Київ);
- 4-циліндрові двигуни з турбонаддувом і охолодженням наддувочного повітря:
- СМД-19Т.02 потужністю 120/145 к.с. для трактора ХТЗ-120;
- СМД-19Т.05 потужністю 145 к.с. для фронтального навантажувача Т-156 "ХТЗ" (м. Харків);
- СМД-20Т.04 потужністю 125 к.с для тракторів ТБ-1М і ТЛТ-100 "ОТЗ" (м. Петрозаводськ);
- СМД-21, СМД-22 і СМД-22А потужністю 145 к.с для зернозбиральних комбайнів СК-5М "Нива", СКД-6М "Єнісей-1200".
- 6-ти циліндрові двигуни з турбонаддувом і охолодженням наддувочного повітря:
- СМД-31А потужністю 235 к.с. для зернозбирального комбайну "Дон-1500" АТ "Ростсільмаш" (м. Ростов);
- СМД-31.16 потужністю 265 к.с. для зернозбирального комбайну КЗС-9 "Славутич" АТ "Херсонські комбайни" (м. Херсон);
- СМД-31.20 потужністю 230 к.с. для зернозбирального комбайну "Обрій" ДП "Завод ім. Малишева" (м. Харків).

Сьогодні ЗАТ "Серп і молот" веде підготовку виробництва 6-ти циліндрового рядного дизельного двигуна СМД-31Т.02 потужністю 180 к.с. для трактора ХТЗ-171. З метою зменшення викидів шкідливих речовин в атмосферу, досягнення норм Євро-2, і покращання паливної економічності на номінальному режимі до 160 г/л.з.ч на двигуні СМД-31Т.02 установлюється паливний насос виробництва фірми "MOTORPAL" (Чехія), який забезпечує тиск уприскування палива 1200 кГс/см2. Цей двигун має резерви по збільшенню потужності до 250 к.с. і більше. На двигуні застосована муфта зчеплення виробництва німецької фірми "LuK", яка має високі експлуатаційні якості і надійність. Двигун СМД-31Т.02 має високу ступінь уніфікації з серійним двигуном СМД-31А, що сприятливо позначиться на його експлуатації, знизяться витрати пов'язані з забезпеченням його запасними частинами, ремонтом і технічним обслуговуванням.

З початку 2005 року конструкторський підрозділ ЗАТ "Серп і молот" розробляє 3-циліндровий рядний дизельний двигун з робочим об'ємом циліндрів 4,75 л, потужністю від 60 до 100 к.с. Цей дизель буде використовуватися для установки на тракторах ЮМЗ і МТЗ.

Крім удосконалення конструкції двигунів СМД, удосконалюються і впроваджуються нові технології і нове обладнання для виготовлення двигунів і їх заготівок. Впроваджуються гнучкі технології які обробляють центри замість автоматичних ліній. Так, на сьогоднійшній день, йде підготовка виробництва головок блоку ціліндрів з використанням універсальних обробних центрів, які дозволять виконати обробіток головок для різних моделей двигунів. Розроблені і освоюються у виробництві нові методи відливки корпусних деталей, так називаємі технології лиття по газіфіковуємим моделям. Застосування цієї технології дозволяє значно зменшити масу заготівок і відповідно готових деталей. Так, маса блок-картера циліндрів для 6-ти циліндрових двигунів СМД зменшуєтьмя майже на 120 кг, тобто біля 40%.

Завод має можливість поставляти на замовлення запасні частини до двигунів власного виробництва, виконувати капітальні ремонти.

Ми завжди готові допомогати нашим клієнтам підтримувати парк машин, на яких встановлені двигуни СМД, у відмінному експлуатаційному стані. Для постійних партнерів діє гнучка система знижок.

Зараз почастішали випадки продажу під маркою заводу "Серп і молот" бувших в експлуатації і потім відновлених двигунів СМД.
Пам'ятайте, що гарантувати якість продукції може тільки завод-виробник. Звертайтесь на підприємство "Серп і молот", ви завжди отримаєте докладну інформацію про дату виготовлення дизеля, його гарантійний строк експлуатації і любі технічні характеристики.

Ми сподіваємось, що маючи цю коротку інформацію про наше підприємство, Ви зацікавитесь нашою продукцією. Ми завжди раді співпрацювати з Вами!
Код компании: 3514